Δεχτές οι απολογίες Μολό από Δώνη και Νταμπίζα

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Δεχτές οι απολογίες Μολό από Δώνη και Νταμπίζα

«Νέα αρχή» στον Παναθηναϊκό θα κάνει ο Γιοάν Μολό, όπως, τουλάχιστον, διέρρευσε μετά τη συνάντηση που είχε την Τρίτη το πρωί (8/10) με τον Γιώργο Δώνη παρόντος και του Νίκου Νταμπίζα, ο Γάλλος ακραίος επιθετικός συναντήθηκε με τον προπονητή των «πρασίνων», προκειμένου να ξεκαθαρίσει μία και καλή το θέμα που προέκυψε με αφορμή τον αποκλεισμό του από τον αγώνα με τη Ξάνθη, το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου (5/10).

«Νέα αρχή» στον Παναθηναϊκό θα κάνει ο Γιοάν Μολό, όπως, τουλάχιστον, διέρρευσε μετά τη συνάντηση που είχε την Τρίτη το πρωί (8/10) με τον Γιώργο Δώνη παρόντος και του Νίκου Νταμπίζα, ο Γάλλος ακραίος επιθετικός συναντήθηκε με τον προπονητή των «πρασίνων», προκειμένου να ξεκαθαρίσει μία και καλή το θέμα που προέκυψε με αφορμή τον αποκλεισμό του από τον αγώνα με τη Ξάνθη, το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου (5/10).


Μετά την κουβέντα που είχε χθες (7/10) με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, ο Μολό αναγνώρισε το λάθος του και ζήτησε συγνώμη για τη συμπεριφορά του, ενώ από την πλευρά του ο Γιώργος Δώνης στάθηκε στο σεβασμό που θα πρέπει να υπάρχει μέσα στ΄ αποδυτήρια και στους κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται από όλους τους παίκτες.


Και οι τρεις άνδρες συμφώνησαν ότι θα πρέπει να γίνει μία αρχή, με τους Δώνη και Νταμπίζα να δέχονται τη συγνώμη του ποδοσφαιριστή, με την προοπτική να μην επαναληφθεί ποτέ στο μέλλον παρόμοια συμπεριφορά.


Ο Μολό, στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, θα πάρει διήμερη άδεια προκειμένου να μεταβεί στο Παρίσι για ένα οικογενειακό πρόβλημα.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κατηγορίες