Αρχηγέ, do it!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΨΑΛΤΗΣ

Δημοσιευτηκε:

Αρχηγέ, do it!

Αλήθεια τι θα σημαίνει το φετινό πρωτάθλημα για τον Γκιόργκι Κβιλιτάια και τον Ιβάν Τρισκόφσκι. Ένα είναι το δεδομένο, πως αμφότεροι θα δώσουν τα πάντα απόψε στο ΓΣΠ για να βιώσουν όλο αυτό που θα ακολουθήσει αν η ομάδα τους επικρατήσει στον τελικό του πρωταθλήματος. 

Η πραγματικότητα είναι πως ο αρχηγός μίας ομάδας δεν είναι εύκολη δουλειά. Πέραν από τα κλασικά τετριμμένα, δουλειά στα αποδυτήρια, εμπνευστές και καθοδηγητές στον αγωνιστικό χώρο κτλ, οι κάπτεν θα πρέπει να διαχειρίζονται τα δικά τους συναισθήματα αλλά και του όχλου. Ειδικά το δεύτερο είναι πολύ δύσκολο και έχει να κάνει περισσότερο με τον «Κβίλι» παρά με τον «Τρίσκο». 

Ο δεύτερος τόνισε πολλάκις πόσο θέλει ένα πρωτάθλημα με την ΑΕΚ. Απόψε φαντάζει ως η τελευταία του ευκαιρία να πετύχει και τον τελευταίο στόχο ως ΑΕΚτζής. Από την άλλη, ο Κβιλιτάια, ο οποίος πέρασε (αλλά κυρίως άκουσε) πολλά, αισθάνεται ότι το πρωτάθλημα θα είναι ο τρόπος να κλείσει οριστικά μία πληγή που ανοίγει κάθε φορά που χάνεται μία ευκαιρία ή ένα τρίποντο. 

Είτε είσαι ΑΠΟΕΛίστας, είτε ΑΕΚτζής... Είτε τον πας τον «Κβίλι» ή τον «Τρίσκο», απόψε θέλεις απλά να το κάνουν. Να το σηκώσουν...