Ανακοίνωσε νεότερα για Σάβιτς ο Ερυθρός Αστέρας – Έκανε νέο τεστ για κορωνοϊό

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ανακοίνωσε νεότερα για Σάβιτς ο Ερυθρός Αστέρας – Έκανε νέο τεστ για κορωνοϊό

Άρχισε το τραγούδι μετά τα νεότερα για τον ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ ο Ερυθρός Αστέρας

Λίγες ημέρες μετά που ο Βουγιαντίν Σάβιτς διαγνώστηκε ως θετικός στον κορωνοϊό, προέβη και σε δεύτερο τεστ. Αυτή τη φορά, όπως αναφέρει σε ποστάρισμά του ο Ερυθρός Αστέρας, το δείγμα για τον ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ βγήκε αρνητικό.


Θυμίζουμε ότι μετά που έγινε γνωστό ότι ο Σάβιτς βρέθηκε θετικός, από εξετάσεις πέρασαν και οι ποδοσφαιριστές της σερβικής ομάδας, αφού ο Σέρβος αμυντικός ήταν στην κερκίδα για τον αγώνα με την Παρτιζάν, ενώ σύμφωνα με βίντεο είχε κατεβεί στο γήπεδο και είχε επαφή με ορισμένους παίκτες.


«Τραγουδήσαμε μαζί και ετοιμαστήκαμε για γιορτή. Λόγω των περιστάσεων εκείνη τη στιγμή, το βίντεο δεν κυκλοφόρησε. Σήμερα έχουμε τα καλά νέα - ότι ο Σάβιτς είναι υγιής, οπότε επιστρέφουμε στο τραγούδι και σας αφήνουμε να απολαύσετε το βίντεο» γράφει στο Instagram ο Ερυθρός Αστέρας.


 


Κατηγορίες