«Είμαι μισός καλαμαράς, λατρεύω 59 χρόνια την Ομόνοια… Πίνεις ληγμένα»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

«Είμαι μισός καλαμαράς, λατρεύω 59 χρόνια την Ομόνοια… Πίνεις ληγμένα»

Ομονοιάτικη αντίδραση για τα όσα υποστήριξε ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ

Αντιδράσεις προκάλεσε η δήλωση που έκανε ο Σάββας Γκέντσογλου και που προσβάλλει την Ομόνοια. «Όποιος Έλληνας πάει στην Ομόνοια, υποφέρει» ανάφερε και ξεσήκωσε υποστηρικτές των πρασίνων.


Ένας από αυτούς ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας της Λευκωσίας, Κώστας Πέτσας, ο οποίος με ανάρτησή του τα χώνει στον πρώην ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ.


«Γκέντσογλου, ανήθικος και ρατσιστής. Μισός καλαμαράς είμαι και εγώ, λατρεύω την Ομόνοια εδώ και 59 χρόνια. Πίνεις ληγμένα χάπια» έγραψε.


Διαβάστε επίσης

Ο Μαυρίας υποφέρει στην Ομόνοια;