Έβαλε μπρος η Ανόρθωση - ΦΩΤΟ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Η Ανόρθωση είναι η πρώτη ομάδα που έπιασε δουλειά ενόψει της νέας χρονιάς
Η Ανόρθωση είναι η πρώτη ομάδα που έπιασε δουλειά ενόψει της νέας χρονιάς, με τους παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου να συγκεντρώνονται τη Δευτέρα (22/06) για τα εργομετρικά τεστ.
Ποδοσφαιριστές και τεχνικό τιμ είχαν σήμερα ποδοσφαιριστές και τεχνικό τιμ στο στάδιο «Αντώνης Παπαδόπουλος».
Από αύριο η Ανόρθωση αναχωρεί για τις Πλάτρες, όπου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο μέρος της προετοιμασίας.
Νέα πρόσωπα οι Ελουντού, Κορέια και Αμπαρτζουμιάν, οι οποίοι ανακοινώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες.

