Επέστρεψε και συμφώνησε ήδη ο Δημητρίου...
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ο Στέλιος Δημητρίου αποκάλυψε ότι επιστρέψει στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας του νησιού μας και μία ομάδα της δεύτερης εξάδας φαίνεται ότι θα ανακοινώσει τις επόμενες ώρες τον παίκτη.
Πιο συγκεκριμένα, ο πρώην άσος της Μπράντφορντ επιστρέφει για λογαριασμό του Ερμή, έτσι ώστε να μπει στη φαρέτρα του Νίκου Παναγιώτου, στη «μάχη» των φτεροπόδαρων για την αποφυγή του υποβιβασμού τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο πολύπειρος οπισθοφύλακας φόρεσε και πάλι τα χρώματα της ομάδας από την Αραδίππου τη σεζόν 2011-12 και για δύο χρόνια από το 2013 έως το 2015. Η απόφαση του Δημητρίου για επιστροφή στα πάτρια ήταν απόλυτα συνειδητοποιημένη.
