Ζήτησε ξένους από το ξεκίνημα η Ομόνοια, κάθετη η ΚΟΠ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ξένους διαιτητές από την έναρξη της νέας σεζόν ζήτησε η Ομόνοια.
Οι πράσινοι έθεσαν το θέμα κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της ομοσπονδίας, παίρνοντας όμως αρνητική απάντηση.
Ο πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας ξεκαθάρισε πως η νέα αγωνιστική περίοδος θα αρχίσει με Κύπριους διαιτητές διευκρινίζοντας πως έτσι κι αλλιώς, λόγω κορωνοϊού, δεν είναι εφικτό να έρθουν σε αυτό το διάστημα ξένοι διαιτητές.
O Kούμας ανέφερε επίσης πως η επιτροπή διαιτησίας θα πλαισιωθεί με έναν έμπειρο ξένο πρώην ρεφ ο οποίος θα αναλάβει την εκπαίδευση των διαιτητών μας.
Δείτε επίσης:
Το κάνει μόδα η Ομόνοια, δίνει ξανά δύο φιλικά σε 24 ώρες
Ομιλία Κούμα: «Νιώθω ήσυχος με τη συνείδησή μου παρά τις προσβολές»
Κούμας για VAR, διατησία και ξένους: «Δεν μπορώ να κλείνω τα μάτια…»
