Μην παίζετε με τα παιδιά...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Δημοσιευτηκε:

Μην παίζετε με τα παιδιά...

Λόγω αναγκαστικής αποχής μου από το γραφείο δεν μπόρεσα να μελετήσω καλά τους νέους κανονισμούς για τα πρωταθλήματα των παιδιών της ΚΟΠ. Όμως ομολογώ ότι ανησύχησα γιατί αντιλήφθηκα ότι τα παιδιά δεν είναι ελεύθερα να παίζουν στις ομάδες παίδων και νέων της ομοσπονδίας αν δεν έχουν περάσει από τα πρωταθλήματα Grassroots.

Αν κάνω λάθος σε αυτό που κατάλαβα να μου το πείτε. Άκουσα και διάφορα άλλα τον τελευταίο καιρό για τις σχέσεις ΚΟΠ και ιδιωτικών ακαδημιών ποδοσφαίρου. Φαίνεται να βρίσκονται στο χειρότερο σημείο. Θύματα της όλης κατάστασης, τα παιδιά.

Κύριοι της ΚΟΠ, κύριοι των ακαδημιών, με τα παιδιά μην παίζετε. Είναι πολύ ευαίσθητο το θέμα κι έτσι πρέπει να το δείτε και να το επιλύσετε αμέσως. Το κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να παίζει ποδόσφαιρο όπου θέλει και όποτε θέλει. Στις αλάνες της γειτονιάς του, στις ακαδημίες του Κωστάκη και του Πέτρου και μετά, αν ξεχωρίζει και θέλει, μπορεί να υπογράψει σε όποια ομάδα της ΚΟΠ θέλει.

Δική μας άποψη, πέρα από τους κανονισμούς, είναι ότι τα παιδιά θα πρέπει ελεύθερα να παίζουν ποδόσφαιρο όπου θέλουν. Κανείς και το τονίζουμε, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τους το στερεί. Αυτά κι αν χρειαστεί θα επανέλθουμε. Το θέμα είναι πολύ λεπτό και δεν γίνεται να περάσει έτσι...

Κατηγορίες