Πρασίνισε ο Μπεράτ Σαντίκ!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Πρασίνισε ο Μπεράτ Σαντίκ!

Έγινε το αναμενόμενο με τον Μπεράτ Σαντίκ. Ο Φιλανδός επιθετικός συμφώνησε σε όλα με τη Δόξα και επιστρέφει στην ομάδα της Κατωκοπιάς μετά από δύο σεζόν (2017-2019), ενώ τη περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στην Ανόρθωση και μετά το Δεκέμβριο στην ΕΝΠ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Το Σωματείο ΔΟΞΑ Θ.Ο.Ι. ΚΑΤΩΚΟΠΙΑΣ ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Φινλανδό ποδοσφαιριστή Berat Sadik.

Ο Berat Sadik γεννήθηκε στις 14/09/1986 (33 ετών) και αγωνίζεται ως Επιθετικός. Ξεκίνησε την καριέρα του από την KiuPa και στη συνέχεια αγωνίστηκε στις KuPS , FC Lahti, Arminia Bielefeld, Zulte Waregem, HJK, FC Thun, Krylia Sovetov, Gimnastic Tarragona, Ανόρθωση Αμμοχώστου και ΕΝΠ. Την αγωνιστική περίοδο 2017/2018 και 2018/2019 ήταν ξανά ποδοσφαιριστής της ομάδας μας. Επέλεξε να αγωνίζεται με τον αριθμό 9. Καλωσορίζουμε τον Berat Sadik στην οικογένεια της Δόξας και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία».

[gallery td_select_gallery_slide="slide" size="full" columns="1" ids="474566"]

Κατηγορίες