Με 500 Ανορθωσιάτες το φιλικό με Απόλλωνα!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Με 500 Ανορθωσιάτες το φιλικό με Απόλλωνα!

Μετά το πρωτόκολλο που ανακοίνωσε η ΚΟΠ, η Ανόρθωση ενημέρωσε πως το αυριανό (18/7, 19:00) φιλικό με τον Απόλλωνα στο «Α. Παπαδόπουλος» θα διεξαχθεί παρουσία 500 οπαδών της, οι οποίοι μπορούν να εξασφαλίσουν εισιτήριο μόνο διαδικτυακά, μέσω του anotickets.com.


Αναλυτικά όλες οι πληροφορίες:


Ενόψει του φιλικού που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 18 Ιουλίου, στις 19:00 με αντίπαλο τον Απόλλωνα στο Στάδιο Αντώνης Παπαδόπουλος και βάσει του Πρωτοκόλλου που ετοιμάστηκε από την Ομοσπονδία σε συνεργασία με την ιατρική συμβουλευτική ομάδα της ΚΟΠ, η Ανόρθωσις Αμμοχώστου ενημερώνει ότι:




  • Το παιχνίδι θα διεξαχθεί παρουσία 500 φιλάθλων, μόνο με προπώληση εισιτηρίων

  • Η προπώληση των εισιτηρίων θα γίνει ΜΟΝΟ μέσω του anotickets.com και ΜΟΝΟ διαδικτυακά

  • Θα ανοίξει μόνο η Δυτική κερκίδα

  • Δεν θα υπάρχουν φιλοξενούμενοι οπαδοί

  • Οι εισόδοι του Σταδίου θα ανοίξουν η ώρα 18:00

  • ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

  • Η γενική είσοδος έχει καθοριστεί στα 15 ευρώ. Για παιδιά κάτω των 14 ετών είναι 1 ευρώ

  • Η κάρτα φιλάθλου ισχύει κανονικά για το συγκεκριμένο αγώνα.

  • Η ταξιθέτηση θα γίνει βάσει του Πρωτοκόλλου της ΚΟΠ 

  • Παρακαλούνται όσοι παρευρεθούν στο γήπεδο, όπως ακολουθήσουν πιστά τις γενικές οδηγίες και κανόνες σύμφωνα και με το Πρωτόκολλο της ΚΟΠ

Κατηγορίες