Σήμερα το δεύτερο φιλικό της Ομόνοιας
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Στην Ομόνοια ετοιμάζονται για το δεύτερο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας, αυτήν τη φορά με αντίπαλο τον Άρη στις 17:00 στην Κυπερούντα. Το φιλικό θα διεξαχθεί χωρίς θεατές λόγω του ότι το στάδιο της ΑΠΕΠ δεν τηρεί τα πρωτόκολλα που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση.
Έτσι δεν μπορούν να φιλοξενηθούν φίλαθλοι, όμως το θετικό είναι πως όταν θα γίνουν φιλικά στο ΓΣΠ πριν από τα ευρωπαϊκά παιχνίδια θα μπορούν να παρευρεθούν οπαδοί.
Ο Χένινγκ Μπεργκ αναμένεται να κάνει και πάλι αρκετές δοκιμές, αλλά και να δώσει ξανά αρκετές ευκαιρίες σε νεαρούς ποδοσφαιριστές.
