Κάντηλος: «Στο φιλικό ΟΚ, σε επίσημα δεν τον θέλουμε!» - H ατάκα Χατζηλιασή για... ψυχιατρείο

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Κάντηλος: «Στο φιλικό ΟΚ, σε επίσημα δεν τον θέλουμε!» - H ατάκα Χατζηλιασή για... ψυχιατρείο

Παραμένει ανεπιθύμητος στους αγώνες της Ομόνοιας για τον Ανδρέα Κάντηλο ο Βασίλης Δημητρίου.


Ο θρύλος των πρασίνων, που στο ξεκίνημα της περσινής σεζόν είχε δηλώσει πως προτιμά να σφυρίξει σε «αιώνιο» ντέρμπι ο Πανίκος Χατζηλιασής παρά ο «ψηλός» (!) τοποθετήθηκε εκ νέου για τον Κύπριο ρεφ.


Αφορμή ήταν το γεγονός πως, μετά που η ΚΟΠ αντικατέστησε τον Βασίλη Δημητρίου με τον Νικόλα Νεοκλέους στο φιλικό Ανόρθωση-Απόλλων (έπειτα από αντιδράσεις των δύο ομάδων), τον όρισε σε αυτό της Ομόνοιας με τον Άρη, που θα γίνει αύριο Παρασκευή στην Κυπερούντα.


«Δεν σας υπολογίζουν παρασκηνιακά; Είστε απ' το κάτω ράφι;» ρώτησε ο Χατζηλιασής τον Κάντηλο στη σημερινή (16/7) εκπομπή «Derby» του ΠΟΛΙΤΗΣ 107.6, με τον παλαίμαχο άσο της Ομόνοιας να απαντά:


«Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα. Όποιον διαιτητή θέλουν ας βάλουν στο φιλικό. Στα επίσημα όμως δεν τον θέλουμε! Διότι ο τρόπος που συμπεριφέρεται στο γήπεδο, που είναι το πιο σημαντικό για εμένα, δεν έχει ψυχολογία, χάνεται. Εγώ του έβαλα 'Χ'».


Ακολούθως ο Χατζηλιασής υπενθύμισε στον συμπαρουσιαστή του την... περσινή ατάκα, με τον Κάντηλο να σχολιάζει: «Ισχύει ακόμα, προτιμώ εσένα παρά τον Βασιλάκη».


«Ναι, βάλτε με σε ντέρμπι και θα καταλήξετε όλοι στο ψυχιατρείο!» απάντησε ο Χατζηλιασής.

Κατηγορίες