ΒΙΝΤΕΟ: Αποχαιρετά Βάτερμαν με «respect» ο ΑΠΟΕΛ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Με ένα ωραίο βίντεο αποχαιρετά τον Μπόι Βάτερμαν ο ΑΠΟΕΛ, o oποίος τη νέα σεζόν θα πορευτεί με «καρέ» τους Ουζόχο, Σίλβα, Τσιλιγγίρη και Πρινιωτάκη κάτω από τα δοκάρια.
- Τελειώνει του Ουζόχο στον ΑΠΟΕΛ!
- Ο ΑΠΟΕΛ «προανήγγειλε» τη μεταγραφή Ουζόχο!
- Η τρέλα του Μπεκάλι έφερε στο προσκήνιο… Ιωάννου!
Ο Ολλανδός τερματοφύλακας, του οποίου το συμβόλαιο έληξε και δεν θα ανανεωθεί, αποχωρεί από τους γαλαζοκίτρινους έπειτα από πέντε χρόνια, στα οποία κατάκτησε τέσσερα πρωταθλήματα και κατέγραψε συνολικά 138 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.
Ο ΑΠΟΕΛ έφτιαξε ένα ωραίο βίντεο για να πει «αντίο» στον σπουδαίο πορτιέρο ο οποίος προσέφερε πολλά στην ομάδα, τόσο στις εγχώριες διοργανώσεις όσο και σε ευρωπαϊκές της επιτυχίες, με το hashtag «respect» (σ.σ. σεβασμός) να ξεχωρίζει από την ανάρτηση των γαλαζοκιτρίνων.
Δείτε το βίντεο για τον Βάτερμαν:
82 ?♂️ Πρωτάθλημα
8 ?♂️Κύπελλο
2 ?♂️ super cup
46 ?♂️ Ευρώπη
138 ?♂️ ΑΠΟΕΛ
????(4)
BOY WATERMAN (2015-2020)#respect #champions #apoelfc #waterman pic.twitter.com/zRepcmk33m
— apoelfcofficial (@apoelfcofficial) July 16, 2020
