Αντίδραση ΑΠΟΕΛ για Αγία Σοφία
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Με ανάρτησή του στα ΜΚΔ το σωματείο ΑΠΟΕΛ σχολιάζει την απόφαση των Τούρκων να μετατρέψουν τον ναό της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη σε τζαμί.
«Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, δακρύζει πάντα η Παναγιά» αναφέρει το γαλαζοκίτρινο σωματείο.
Σημειώνεται πως μετά την απόφαση του τουρκικού Συμβουλίου της Επικρατείας, ο πρόεδρος της χώρας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν υπέγραψε ήδη το διάταγμα με το οποίο η Αγία Σοφία θα ανοίξει ως τζαμί για τη μουσουλμανική λατρεία. Δείτε περισσότερα εδώ.
Η ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ:
Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, δακρύζει πάντα η Παναγιά pic.twitter.com/4fFD0NniL3
— APOEL Official Feed (@apoelcomcy) July 10, 2020
