«Έδεσε» τον Κυριακίδη η Ομόνοια

Δημοσιευτηκε:

«Έδεσε» τον Κυριακίδη η Ομόνοια

Νέο συμβόλαιο με την Ομόνοια υπέγραψε ο Χαράλαμπος Κυριακίδης.


Μετά από επιθυμία και των δύο πλευρών, ενεργοποιήθηκε σχετικός όρος που υπήρχε στο συμβόλαιο του 21χρονου τερματοφύλακα, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με το τριφύλλι μέχρι το 2023.


Ο νεαρός κατέγραψε τέσσερις συμμετοχές τη σεζόν που ολοκληρώθηκε (μία πρωτάθλημα, τρεις κύπελλο) και οι πράσινοι τον εμπιστεύονται και ποντάρουν πάνω του για το μέλλον, αποφασίζοντας έτσι να τον «δέσουν» για ακόμη τρεις σεζόν.


Η ανακοίνωση της Ομόνοιας:


Ενημερώνουμε πως έχει ανανεωθεί μέχρι το 2023 η συνεργασία μας με τον 21χρονο τερματοφύλακα, Χαράλαμπο Κυριακίδη, έπειτα από την ενεργοποίηση σχετικού όρου στο συμβόλαιο μετά από επιθυμία και των δύο πλευρών. 


Ευχόμαστε στον Χαράλαμπο να συνεχίσει την επιτυχημένη του παρουσία στην ΟΜΟΝΟΙΑ! 


Κατηγορίες