Παπασταύρου: «Μπορούν ή δεν θέλουν οι Κύπριοι διαιτητές;»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Παπασταύρου: «Μπορούν ή δεν θέλουν οι Κύπριοι διαιτητές;»

Ξεκάθαρη και σταθερή είναι η θέση της Ομόνοιας σε ό,τι αφορά το θέμα της διαιτησίας

Ξεκάθαρη και σταθερή είναι η θέση της Ομόνοιας σε ό,τι αφορά το θέμα της διαιτησίας.


Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, Σταύρο Παπασταύρου, ο οποίος ήταν καλεσμένος απόψε στην εκπομπή «Χωρίς VAR» στη Cablenet, η διοίκηση του «τριφυλλιού» σκέφτεται να εισηγηθεί στην ΚΟΠ την επιστράτευση ξένων ρεφ με το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της νέας αγωνιστικής περιόδου.


«Νομίζω ότι αν κρίνουμε τα τελευταία παιχνίδια αυτής της σεζόν, αν δούμε τα νούμερα, δεν αρκούν οι Κύπριοι διαιτητές. Θα ήταν καλή ιδέα να φέρει η ΚΟΠ κάποιους διαιτητές χωρίς τα προβλήματα που είχαμε πέρσι. Αναγκαστήκαμε να φέρουμε ξένους διαιτητές. Για τους Κύπριους διαιτητές, δεν είμαστε εναντίον τους. Τους προτιμάμε, όμως όταν ένας Κύπριος κάνει πολλά λάθη που δεν είναι ανθρώπινα, δημιουργείται η ερώτηση σχετικά αν μπορεί ή δεν θέλει; Πρέπει να αυξηθούν οι διαιτητές για να υπάρχει ανταγωνισμός. Δεν καταθέσαμε ακόμη αυτή την πρόταση. Νομίζω θα το δει θετικά, να έρθουν κάποιοι ξένοι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των πρασίνων.

Κατηγορίες