«Θέλουμε γεμάτα γήπεδα τη νέα σεζόν, αλλά δεν αποφασίζουμε εμείς»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

«Θέλουμε γεμάτα γήπεδα τη νέα σεζόν, αλλά δεν αποφασίζουμε εμείς»

Για το κατά πόσο η νέα σεζόν θα ξεκινήσει με κόσμο στα γήπεδα ή κεκλεισμένων των θυρών μίλησε ανάμεσα σε άλλα ο γενικός γραμματέας της ΚΟΠ, Φοίβος Βάκη.


Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Sports1, τόνισε πως η ομοσπονδία θέλει γεμάτα γήπεδα, όμως αυτό θα εξαρτηθεί από την επιδημιολογική ομάδα.


«Εμείς θέλουμε τα γήπεδα να είναι γεμάτα. Θα εξαρτηθεί από την επιδημιολογική ομάδα του Υπουργείου Υγείας ό,τι ανακοινώσουμε» ανέφερε και πρόσθεσε:


«Εμείς θα κάνουμε τις προτάσεις μας και σκοπός μας είναι να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους φιλάθλους στο γήπεδο, αλλά δεν θα αποφασίσουμε εμείς».

Κατηγορίες