Η Ομόνοια μάς γνωρίζει τον Ανδρέα Σάββα
Δημοσιευτηκε:
Με τον Ανδρέα Σάββα της ομάδας Κ17 δίνει συνέχεια η Ομόνοια στην ενότητα γνωριμίας με τους ποδοσφαιριστές της ακαδημίας της.
Διαβάστε τις απαντήσεις του νεαρού στις ερωτήσεις που του τέθηκαν...
Σε ποια ηλικία και γιατί αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;
«Από τα 4 μου λόγω του αδερφού μου που αγωνιζόταν ήδη σε Ακαδημία».
Σε ποια θέση αγωνίζεσαι;
«Δεξί και αριστερό winger».
Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία ως ποδοσφαιριστής;
«Η ταχύτητα, η εκρηκτικότητα και η τεχνική στο ένας με έναν».
Ποια είναι τα όνειρα σου ως ποδοσφαιριστής;
«Να αγωνιστώ επαγγελματικά και στην Εθνική».
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίκτης;
«Ο Εμπαπέ».
Ποια συμβουλή των προπονητών σου ή των γονιών σου έχεις πάντα στο μυαλό σου;
«Να δίνω το 100% και να βελτιώνομαι συνεχώς».
Πώς περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;
«Κάνω γυμναστική, δουλεύω την τεχνική μου και μερικές φορές βλέπω ταινίες ή ακούω μουσική».
Πώς είναι οι συνθήκες στην Ακαδημία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ;
«Είναι πολύ επαγγελματικά. Σου δίνουν την υποστήριξη που χρειάζεσαι έτσι ώστε να βελτιωθείς ατομικά και ομαδικά».
