Ιδρύεται νέος σύνδεσμος φιλάθλων του ΑΠΟΕΛ: «Να εξαφανιστούν όσοι καταστρέφουν και κερδίζουν από την ομάδα»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ιδρύεται νέος σύνδεσμος φιλάθλων του ΑΠΟΕΛ: «Να εξαφανιστούν όσοι καταστρέφουν και κερδίζουν από την ομάδα»

Νέος σύνδεσμος φιλάθλων του ΑΠΟΕΛ θα δημιουργηθεί εντός των επόμενων μηνών, όπως αποκάλυψε σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο Σπύρος Σωτηρίου.


Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΑΠΟΕΛ ανέφερε μιλώντας στον Super Sport FM 104.0 πως στόχος είναι «αυτά που γίνονται τα τελευταία χρόνια» στην ομάδα να λάβουν τέλος καθώς και να εξαφανιστούν «όσοι καταστρέφουν και κερδίζουν από τον ΑΠΟΕΛ».


Συγκεκριμένα ανέφερε...


«Άρχισε να γίνεται μια νέα προσπάθεια και φαίνεται ότι ο κόσμος τη στηρίζει. Αυτά που γίνονται τα τελευταία 4-5 χρόνια στο ΑΠΟΕΛ και αυτές οι καταστάσεις πρέπει να λάβουν τέλος. Όσοι καταστρέφουν και κερδίζουν από το ΑΠΟΕΛ πρέπει να εξαφανιστούν.


Θα γίνει ένας νέος σύνδεσμος οργανωμένων οπαδών με πολλούς οι οποίοι ήταν παλιά στον ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ. Ο κόσμος σύντομα θα ενημερωθεί για όλα και θα γίνονται όλα με διαφάνεια.


Πάνω από όλα είναι το ΑΠΟΕΛ. Θα πολεμήσουμε όλους αυτούς που καταστρέφουν το κυπριακό ποδόσφαιρο, αυτός είναι ο πρώτος στόχος. Σεπτέμβριο-Οκτώβριο θα είμαστε έτοιμοι με διοικητικό συμβούλιο».

Κατηγορίες