Παίζει σε δύο ταμπλό!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Παίζει σε δύο ταμπλό!

Αρχίζουν οι συζητήσεις για τους μισθούς και τα συμβόλαια

Το πρωτάθλημα διακόπηκε, οι προπονήσεις πλέον σταμάτησαν, και μπορεί η Ανόρθωση να σκέφτεται να πάρει τον δρόμο της νομικής οδού, ωστόσο οι εκκρεμότητες αυτής της σεζόν, αλλά και ο προγραμματισμός της επόμενης πρέπει να προχωρήσουν. Το πρώτιστο μέλημα είναι να υπάρξει συμφωνία με τους ποδοσφαιριστές στο θέμα της μισθοδοσίας της τρέχουσας σεζόν που διακόπηκε άδοξα. Η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σήμερα, με σκοπό φυσικά να υπάρξει συμφωνία για τους μισθούς που θα τους καταβληθούν.


Απ’ εκεί και πέρα, θα αρχίσουν άμεσα και οι επαφές με παίκτες τα συμβόλαια των οποίων έχουν ολοκληρωθεί και η ομάδα της Αμμοχώστου θέλει να τους κρατήσει και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Σ’ αυτή την κατηγορία περιλαμβάνεται φυσικά ο Ρούμπεν Ράγιος, τον ο οποίο ο Τιμούρ Κετσπάγια θέλει να έχει στη διάθεσή του και του χρόνου. Φυσικά, δεν θα γίνουν συζητήσεις μόνο με ποδοσφαιριστές που λήγουν τα συμβόλαιά τους, αλλά και με όσους διατηρούν συμβόλαια και του χρόνου, με στόχο να υπάρξει συμφωνία μαζί τους στο οικονομικό. Είναι βέβαιο πως με τα νέα δεδομένα θα κατατεθούν προτάσεις για μείωση απολαβών, και στην Ανόρθωση ελπίζουν ότι όλα θα πάνε κατ’ ευχήν, προκειμένου να μην υπάρξουν απώλειες…


Κατηγορίες