Πήρε τα ηνία στο FP2 o Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε τη ταχύτερη επίδοση στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Γαλλίας για μόλις οκτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η δράση συνεχίστηκε στην πίστα του Πολ Ρικάρ για το δεύτερο 60-λεπτο της ημέρας, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει κεφάλι στην κατάταξη.

Οι χρόνοι κατέβηκαν αρκετά σε σύγκριση με το FP1, όμως ερωτήματα δημιουργήθηκαν σχετικά με την απόδοση των ελαστικών. Ορισμένες ομάδες είδαν τη μαλακή γόμα να μην αποδίδει με τον ίδιο τρόπο όπως η μεσαία. Οι θερμοκρασίες ήταν σε υψηλότερα επίπεδα, παρόμοιες με αυτές που θα δούμε τόσο το Σάββατο αλλά και την Κυριακή.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, οι ομάδες βελτιστοποίησαν το στήσιμο των μονοθεσίων τους. Επιπλέον έκαναν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων και αγώνα. Όμως το μεγάλο ερωτηματικό είναι πάντα το φορτίο καυσίμου που έχουν τα μονοθέσια.

Μάχη στα χιλιοστά

Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τη ταχύτερη επίδοση στο 1:32.872 με τη μαλακή γόμα. Η βελτίωση ήταν αισθητή σε σύγκριση με την πρώτη περίοδο, όπου ο ταχύτερος γύρος ήταν στο 1:33.448. Η διαφορά στο FP2 μειώθηκε δραματικά, καθώς ο οδηγός της Red Bull ήταν 0,008 δευτ. ταχύτερος του Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes. Όμως ο ταχύτερος χρόνος του Φινλανδού έγινε με τη μέση γόμα, η οποία στη θεωρία είναι η πιο αργή. Το ίδιο φαινόμενο εμφανίστηκε στον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ήταν 0,253 δευτ. πίσω από τον Φερστάπεν, βρίσκοντας μόλις ένα δέκατο με τη μαλακή γόμα.

Τα παιχνίδια στρατηγικής με το φορτίο καυσίμου δεν οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα, διότι δεν γνωρίζουμε πόσα λίτρα κουβαλά το κάθε μονοθέσιο.

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε μια εντυπωσιακή επίδοση με την πολύ βελτιωμένη Alpine. O Ισπανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:33.340 και ήταν μόλις 0,468 δευτ. μακριά από τη Red Bull. O Σάρλ Λεκλέρ έφερε τη Ferrari στην 5η θέση της κατάταξης, βελτιώνοντας κατά πολύ το στήσιμο και τη συμπεριφορά της SF21. Ο Εστεμπάν Οκόν επιβεβαίωσε τη ταχύτητα της Alpine με την 6η θέση στην τελική κατάταξη.

Ο πάντα γρήγορος Πιέρ Γκασλί ήταν στην 7η θέση για λογαριασμό της Alpha Tauri. Ο Κάρλος Σάινθ βρέθηκε ήταν 8ος, με τον Κίμι Ράικονεν να φέρνει την Alfa Romeo στην 9η θέση με καλύτερο χρόνο το 1:33.786. Την πρώτη 10άδα έκλεισε ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, η οποία μας συνηθίζει τις υποτονικές εμφανίσεις στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Συνολικά 7 διαφορετικές ομάδες ήταν στις 10 πρώτες θέσεις.

Κλειστές μάχες στο midfield

Ο Αντόνιο Τζοβινάτσι ήταν ο τελευταίος οδηγός που βρέθηκε εντός δευτερολέπτου από τον Φερστάπεν στο FP2. Κακή απόδοση είχε ο Σέρτζιο Πέρεζ στη 12η, όμως ο ρυθμός αγώνα του ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του teammate του.

Οι δύο Aston Martin έμειναν και πάλι αρκετά μακριά από την πρώτη 10άδα. Οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Λανς Στρόλ έγραψαν το ταχύτερο χρόνο τους με τη μεσαία γόμα ελαστικών -όπως ο Μπότας- και ήταν 1,5 δευτ. μακριά από την κορυφή της κατάταξης.

Ταχύτερη Wiliiams ήταν αυτή του Τζορτζ Ράσελ στη 17η θέση με ταχύτερη επίδοση στο 1:35.266, ενώ η ταχύτερη Haas ήταν αυτή του Μικ Σουμάχερ στη 19η με ταχύτερο χρόνο το 1:35.512. Μάλιστα οι οδηγοί της αμερικανικής ομάδας είχαν τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 13:00 με τη τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενώ οι κατατακτήριες είναι προγραμματισμένες για τις 16:00. Μη χάσετε το live του Gazzetta για τις κατατακτήριες το Σάββατο και για τον αγώνα την Κυριακή στις 15:45.

Αποτελέσματα FP2 GP Γαλλίας