Δυο βδομάδες μετά, ανακοίνωση για Παπουλή

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Δυο βδομάδες μετά, ανακοίνωση για Παπουλή

Την αναμενόμενη ανακοίνωση για την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Φώτη Παπουλή εξέδωσε η Ομόνοια.


Το ντιλ μεταξύ των δύο πλευρών ήταν γνωστό εδώ και δύο βδομάδες (ανακοινώθηκε στο εορταστικό επεισόδιο της εκπομπής «Total Green») και οι πράσινοι το επισημοποίησαν, ενημερώνοντας πως ο έμπειρος Ελλαδίτης μεσοεπιθετικός υπέγραψε για ακόμη έναν χρόνο.


Η ανακοίνωση της Ομόνοιας:


Έχουμε καταλήξει σε συμφωνία με τον Φώτη Παπουλή για ανανέωση της μεταξύ μας συνεργασίας μέχρι το 2023.


Ο Φώτης Παπουλής αγωνίζεται με το τριφύλλι στο στήθος από το καλοκαίρι του 2020 και υπήρξε πρωταγωνιστής στις πρόσφατες επιτυχίες της ομάδας. Kατέκτησε πρωτάθλημα, κύπελλο και super cup με την ΟΜΟΝΟΙΑ, ενώ αγωνίστηκε στους ομίλους του UEFA Europa League και του UEFA Europa Conference League. Κατέγραψε 75 συμμετοχές και πέτυχε 19 γκολ.


Συγχαίρουμε τον Φώτη Παπουλή για την ανανέωση του συμβολαίου του και του ευχόμαστε ακόμη περισσότερες επιτυχίες.