«Τι υπέροχος τρόπος...»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Με υπέροχο τρόπο αποχαιρετά το 2020 η Ομόνοια, όπως αναφέρει σε ανάρτησή της στα social media.
Η νίκη επί της Ανόρθωσης με 3-0 που συνοδεύτηκε με επιβλητική εμφάνιση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαν να ζητήσουν για το φινάλε του έτους οι πράσινοι, που έφτιαξαν ένα κολάζ φωτογραφιών από το ντέρμπι της Τρίτης.
Τι υπέροχος τρόπος για να κλείσουμε το 2020! ?☘️ pic.twitter.com/KKSPYcyEgi
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) December 23, 2020
