Δύο ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας θετικοί στον κορωνοϊό
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Το κακό που περίμεναν έγινε στην Ομόνοια. Το γραφείο Τύπου των πρασίνων ανακοίνωσε τον εντοπισμό δύο θετικών κρουσμάτων μετά την επιστροφή της ομάδας από την Ολλανδία και το ματς με την Αϊντχόφεν.
Αναλυτικά η ενημέρωση
«Ενημερώνουμε πως μετά από διαγνωστικό έλεγχο που διενεργήθηκε χτες (11/12) στο αεροδρόμιο Λάρνακας στα μέλη της αποστολής μας που ταξίδεψαν στην Ολλανδία για τον αγώνα με την PSV, έχουν εντοπιστεί δύο ποδοσφαιριστές μας θετικοί στη νόσο COVID-19.
Τα υπόλοιπα δείγματα ήταν αρνητικά. Ακολουθούμε, όπως πάντα, όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται μέσα από τα πρωτοκόλλα».
