Παρακαλώ, έναν καφέ για τον Αντρίκο!
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ακόμα και στο αεροδρόμιο, ο Ανδρέας Δημητρίου έβγαλε το λάπτοπ και έπιασε δουλειά!
Ξεκουράσου λίγο βρε Αντρίκο μου! Πιες το καφεδάκι σου, κόψε καμιά κουβέντα με τον Ευάγγελο και όλα θα πάνε καλά!
Πάντως, για να λέμε την αλήθεια, ο Ανδρέας παραμένει ένας από τους καλύτερους μας συνεργάτες, χρόνια τώρα, σε σχέση με τους εκπροσώπους Τύπου.
Αλλά ρε φιλαράκι μου, λίγο πιο χαλαρά!
Μάριος
