Το ξέσπασμα των Ομονοιατών μετά την τριάρα στο «αιώνιο»!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Το ξέσπασμα των Ομονοιατών μετά την τριάρα στο «αιώνιο»!

Μπορεί να μην ήταν στο γήπεδο όμως ο κόσμος της Ομόνοιας έζησε έντονα και χάρηκε με την ψυχή του την πρώτη νίκη των πρασίνων επί του ΑΠΟΕΛ έπειτα από 7,5 χρόνια!

Το τριφύλλι παρουσιάζει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του τις αντιδράσεις φιλάθλων τους οι οποίοι ανήρτησαν σχετικές φωτογραφίες και βίντεο στα social media.

Διαβάστε όσα γράφει η Ομόνοια και δείτε πιο κάτω τις αναρτήσεις:

Ξέσπασμα χαράς και υπερηφάνειας από τον Πράσινο Λαό μετά τη νίκη στο ντέρμπι «αιωνίων» επί του ΑΠΟΕΛ με 0-3! Τα συναιθήματά του αποτυπώθηκαν πληρως στις δεκάδες φωτογραφίες και τα βίντεο που μας στείλατε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα.

Στιγμές από το σπίτι σας, στιγμές με φίλους και την οικογένεια, στιγμές από την Κύπρο και το εξωτερικό. Ο κάθε ένας, με τον δικό του τρόπο, έστω και από απόσταση δίπλα στην ομάδα!

Τα έχουμε αναρτήσει όλα και επίσης τα παρουσιάζουμε και πιο κάτω! Σας ευχαριστούμε και συνεχίζουμε! ΟΜΟΝΟΙΑ Αιώνια!