Με το ένδοξο τριφύλλι η Ομόνοια κόντρα στον ΑΠΟΕΛ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ανάρτηση με στίχους από τον ύμνο της από την Ομόνοια λίγες ώρες πριν από το ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ.
«Στο στήθος με το ένδοξο τριφύλλι» γράφουν στο ποστάρισμά τους οι πράσινοι.
«Στο στήθος με το ένδοξο τριφύλλι» ?☘️ pic.twitter.com/bn2nog3gJJ
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) December 7, 2020
