Έβαλε τέλος!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Έβαλε τέλος!

Επιτέλους δίχτυα βρήκε η Ομόνοια! Οι πράσινοι δεν είχαν σκοράρει στα τρία φιλικά απέναντι σε Ολυμπιακό Πειραιώς (3-0), Ζαλαεγκερζέγκι (1-0) και Νέα Σαλαμίνα (0-0).


Το αρνητικό σερί σταμάτησε στο φιλικό κόντρα στην Ένωση, με τον Κίκο να πετυχαίνει το τέρμα.


To γκολ ήρθε από την άσπρη βούλα στο 23' από ένα πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος που το εκτέλεσε.