Από τον Βίτορ... στον Ματ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Καθόλου χρόνο συμμετοχής δεν πήρε στο δεύτερο φιλικό της Ομόνοιας ο Ματ Ντάρμπισαϊαρ.
Ο Άγγλος επιθετικός των πρασίνων έμεινε εκτός από τον αγώνα με τον Άρη στην Κυπερούντα και ο λόγος, όπως αναφέρουν από το τριφύλλι, είναι πως ο Χένινγκ Μπεργκ επέλεξε να τον ξεκουράσει.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Νορβηγός έκανε κάτι αντίστοιχο στο πρώτο φιλικό, με τη Δόξα, όταν τότε άφησε εκτός τον Βίτορ Γκόμες, επίσης για λόγους ξεκούρασης.
Φαίνεται πως είναι κάτι που πιθανόν να καθιερώνει ο Μπεργκ θέλοντας κάθε φορά να δώσει ανάσες σε άλλον ποδοσφαιριστή.
