«Δεν είμαι κομπλεξικός, θα οφείλεται και στον ΑΠΟΕΛ»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ενδιαφέρουσα... ατάκα από τον Ανδρέα Κάντηλο, στην εκπομπή «Derby» του ΠΟΛΙΤΗΣ 107.6.
Συνομιλώντας με τον Πανίκο Χατζηλιασή αναφορικά με την προσπάθεια της Ομόνοιας στο Champions League και τις πιθανότητες να αρχίσει η ομάδα του από τον δεύτερο προκριματικό γύρο (αντί από τον πρώτο), ο θρύλος των πρασίνων ανέφερε:
«Δεν είμαι κομπλεξικός, δεν έχω κολλήματα. Αν ξεκινήσουμε από τον δεύτερο προκριματικό γύρο, θα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στο ΑΠΟΕΛ που μάζεψε πάρα πολλούς βαθμούς για το κυπριακό ποδόσφαιρο».
