Με το σπαθί του
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ο Φαμπιάνο παραμένει στο οπλοστάσιο της Ομόνοιας για ακόμα δύο χρόνια
Ο Φαμπιάνο παραμένει στο οπλοστάσιο της Ομόνοιας για ακόμα δύο χρόνια. Αν και στάθηκε και αυτός άτυχος με τον τραυματισμό του, στα παιχνίδια που έπαιξε με τους πράσινους ήταν εξαιρετικότατος και ενέπνεε εμπιστοσύνη.
Κέρδισε το νέο συμβόλαιο με το σπαθί του και η Ομόνοια κρατά στη φαρέτρα της ένα πορτιέρο με πλούσιες ευρωπαϊκές παραστάσεις. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι τι θα γίνει με τον Ουζόχο. Ο καιρός θα δείξει…
