Στους Εργάτες θα χτιστεί το νέο γήπεδο της Ομόνοιας 1948

Δημοσιευτηκε:

Στους Εργάτες θα χτιστεί το νέο γήπεδο της Ομόνοιας 1948

Στην περιοχή Εργατών θα κτυπά τα επόμενα χρόνια η καρδιά της Ομόνοιας 1948

Στους ρυθμούς δημιουργίας του νέου της γηπέδου βαδίζει πλέον η Ομόνοια 1948 μετά την πρόθεση της διοίκησης της για ανέγερση ιδιόκτητου προπονητικού κέντρου, η οποία ήρθε στο φως της δημοσιότητας την Τετάρτη.


Σύμφωνα με πληροφορίες το γήπεδο που θα επενδύσει το νεοσύστατο σωματείο είναι η πρώην έδρα της Star FC στην περιοχή Εργατών.


Πρόκειται για ένα γήπεδο, το οποίο παραμένει εδώ και χρόνια αναξιοποίητο, επομένως θα χρειαστούν βελτιωτικά έργα ούτως ώστε τη νέα σεζόν να είναι έτοιμο για χρήση.