Οι δύο πρώτες του αποβολές σε 20'
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Καμία αποβολή ποδοσφαιριστή του δεν είχε στους πρώτους 14 αγώνες του στο πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός.
Παρ' όλα αυτά, στο εξ αναβολής παιχνίδι με την ΑΕΛ στο Τσίρειο, δύο παίκτες των μαυροπράσινων αποβλήθηκαν και μάλιστα με απευθείας κόκκινη κάρτα, σε διάστημα 20 αγωνιστικών λεπτών.
Αρχικά στο 41' ο Σαρφό κτύπησε με αγκωνιά τον Ζντραφκόφσκι κι αφότου ο ρεφ Δημητρίου πήγε στο μόνιτορ για να δει τη φάση τον απέβαλε, όπως έπραξε και στο 61' με τον Ζαχαρίου, που ως τελευταίος αμυνόμενος ανέτρεψε τον Μπάμπιτς στην περιοχή κι άφησε τον Ολυμπιακό με εννέα παίκτες.
