Κι άλλο κρούσμα στον Ολυμπιακό
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Νέο κρούσμα στον Ολυμπιακό. Όπως ανακοινώνουν οι μαυροπράσινοι μετα από τεστ που πέρασε η ομάδα βρέθηκε θετικό άλλο ένα κρούσμα.
Αναλυτικά:
"Ο Ολυμπιακός Λευκωσίας ανακοινώνει ότι μετά από νέα τεστ κορωνοϊού στα οποία υποβλήθηκε το ποδοσφαιρικό μας τμήμα, έχει εντοπιστεί ακόμα 1 κρούσμα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των κρουσμάτων στα 8.
Το νέο κρούσμα έχει απομονωθεί, και όπως πάντα τηρούνται όλες οι διαδικασίες του Πρωτοκόλλου της ΚΟΠ.
Για οποιεσδήποτε άλλες εξελίξεις θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις από το Σωματείο
