Ο... κάποτε φευγάτος θέλει τρίτο αστέρι
Δημοσιευτηκε:
Ο Ντίνι Ντογκαλά ήταν πανευτυχής για την κατάκτηση του πρωταθλήματος του ΑΠΟΕΛ. Η αλήθεια είναι πως ο Κογκολέζος winger ήταν εκ των κορυφαίων της σεζόν για τους γαλαζοκίτρινους.
Ένας παίκτης που πριν από ένα δυό χρόνια ήταν φευγάτος, μιλώντας στη Cabenet είπε ότι θέλει να πανηγυρίσει το 30ο πρωτάθλημα του ΑΠΟΕΛ για να μπει και τρίτο αστέρι στη φανέλα της ομάδας.
Πάντως ο Ντογκαλά είναι ανάμεσα στους παίκτες που αναμένεται να συνεχίσουν να φορούν την φανέλα των πρωταθλητών και τη νέα σεζόν.
