«Το πήραμε και με ΒΑΡ»
Δημοσιευτηκε:
Έριξε την ατάκα του για το πρωτάθλημα του ΑΠΟΕΛ στην εποχή ΒΑΡ ο Πρόδρομος Πετρίδης.
Ο πρόεδρος των γαλαζοκιτρίνων μίλησε στον Super Sport FM 104.0 για την κατάκτηση του πρωταθλήματος σημειώνοντας:
«Ήταν ένα φινάλε πολύ αγχωτικό. Θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο όμως με τις δικές μας απώλειες βαθμών το φέραμε έτσι ώστε να ζήσουμε ένα εφιαλτικό παιχνίδι. Τέλος καλό, όλα καλά. Αν λάβουμε υπόψη της τελευταίες εξελίξεις στο κυπριακό ποδόσφαιρο, με τους επενδυτές, τα δεδομένα που άλλαξαν με το VAR που έλεγαν ότι δεν παίρνουμε πρωτάθλημα, το πήραμε και ευτυχώς που το έφερε και η ΚΟΠ»
