Θα γίνει και σε εμάς;

Δημοσιευτηκε:

Θα γίνει και σε εμάς;

Το κυπριακό ποδόσφαιρο ακολουθεί το ελληνικό σε διάφορους τομείς, συνήθως στα... στραβά του, ακόμη και σε συμπεριφορές οπαδών. Το τελευταίο διάστημα πάντως παρατηρείται μια ευχάριστη αλλαγή που ελπίζουμε να τη δούμε προσεχώς και στα... δικά μας. Στα ΜΚΔ και στις αναρτήσεις των ελλαδικών ιστοσελίδων για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League, η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων αντίπαλων οπαδών αφορούν συγχαρητήρια και ευχές. Ακόμη και πριν τη ρεβάνς με την Άστον Βίλα τα πλείστα σχόλια ήταν υποστηρικτικά, ενώ αυτό συνέβαινε και για τον ΠΑΟΚ όταν ήταν ακόμη στη διοργάνωση. Υπάρχουν και τα... κάφρικα σχόλια, αλλά πολύ λιγότερα σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, κάτι που αποτελεί ευχάριστη έκπληξη. Ας ελπίσουμε η αλλαγή να είναι... μόνιμη και να μεταφερθεί και στα μέρη μας.

 

 

Κατηγορίες