Στον Παναθηναϊκό Β’ ξέχασαν παίκτη στο γήπεδο!

Δημοσιευτηκε:

 Στον Παναθηναϊκό Β’ ξέχασαν παίκτη στο γήπεδο!

Η αποστολή έφυγε χωρίς τον Φουρτάδο και έτρεχε να προλάβει το πούλμαν 

Ο Παναθηναϊκός Β' το απόγευμα της Τετάρτης (8/5) αγωνίστηκε κόντρα στον Γιούχτα και οι πράσινοι έχασαν με σκορ 2-1.

Μετά το τέλος του αγώνα ωστόσο, έλαβε χώρα ένα απίστευτο περιστατικό στο γήπεδο. Η αποστολή του τριφυλλιού έφυγε, ξεχνώντας έναν παίκτη στις Αχαρνές.

Το πούλμαν της φιλοξενούμενης ομάδας έφυγε χωρίς τον Γκουστάβο Φουρτάδο και σε video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, ο ποδοσφαιριστής τρέχει να το προλάβει.

www.aek365.org

Κατηγορίες