Στον Παναθηναϊκό Β’ ξέχασαν παίκτη στο γήπεδο!
Δημοσιευτηκε:
Η αποστολή έφυγε χωρίς τον Φουρτάδο και έτρεχε να προλάβει το πούλμαν
Ο Παναθηναϊκός Β' το απόγευμα της Τετάρτης (8/5) αγωνίστηκε κόντρα στον Γιούχτα και οι πράσινοι έχασαν με σκορ 2-1.
Μετά το τέλος του αγώνα ωστόσο, έλαβε χώρα ένα απίστευτο περιστατικό στο γήπεδο. Η αποστολή του τριφυλλιού έφυγε, ξεχνώντας έναν παίκτη στις Αχαρνές.
Το πούλμαν της φιλοξενούμενης ομάδας έφυγε χωρίς τον Γκουστάβο Φουρτάδο και σε video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, ο ποδοσφαιριστής τρέχει να το προλάβει.
www.aek365.org
