Πρώτα η σωτηρία και μετά η απόδοση ευθυνών

Δημοσιευτηκε:

Πρώτα η σωτηρία και μετά η απόδοση ευθυνών

Για να φτάσει η Ανόρθωση σε αυτό το σημείο το οποίο βρίσκεται τώρα, σίγουρα κάποιοι ευθύνονται. Δεν είναι όμως ώρα για να αποδοθούν ευθύνες αλλά να βρεθούν τα χρήματα για να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις. Kαι κυρίως να υπάρξει φως στο τούνελ και αισιοδοξία για την επόμενη μέρα.

Και όταν σύντομα με το καλό ορθοποδήσει, να λογοδοτήσουν αυτοί που για χρόνια έχουν βρεθεί στο πηδάλιο.   

Ναι μεν ο κόσμος στέκεται στο πλευρό της ομάδας σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, θέλει όμως να μάθει και τι έγινε για να έρθει το σωματείο σε αυτό το κατάντημα. Και πρέπει να γνωρίζει...

Χ.Χ