Συζητήσεις Ομονοιατών...

Δημοσιευτηκε:

Συζητήσεις Ομονοιατών...

Ήταν λογικό να ξεκινήσουν αμέσως μετά την εξασφάλιση της ανόδου της Ομόνοιας 29Μ στην πρώτη κατηγορία. Οι συζητήσεις των φίλων των δύο ομάδων (όσο περίεργο κι αν ακούγεται ακόμα μετά από τόσα χρόνια, ισχύει) καλά κρατούν. 

Στα πράσινα οπαδικά στέκια, τόσο οι φίλοι της Ομόνοιας όσο κι αυτοί της Ομόνοιας 29Μ ανταλλάζουν απόψεις για το τι συμβαίνει, τι θα συμβεί, πως προσεγγίζουν τις επιτυχίες οι μεν των δε κτλ. 

Η αλήθεια είναι ότι, πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων η κατάσταση δεν ξεφεύγει κι αυτό είναι καλό. Τουλάχιστον για την ώρα, φαίνεται να υπάρχει αλληλοσεβασμός. Για παράδειγμα σήμερα είναι μία μέρα χαράς για την Ομόνοια 29Μ η οποία διεκδικεί πέραν από την άνοδο και το πρωτάθλημα της β΄κατηγορίας. Γι αυτό το γεγονός υπάρχει σεβασμός από τους οπαδούς της Ομόνοιας. 

Θα είναι πολύ καλό, το κλίμα αλληλοσεβασμού παρά τις όποιες διαφωνίες, τουλάχιστον μεταξύ των οπαδών, να συνεχιστεί και όταν έρθουν τα δύσκολα...

Α.Ψ