Το σκέφτονται σαν... 0-0 οι Ομονοιάτες

Δημοσιευτηκε:

Το σκέφτονται σαν... 0-0 οι Ομονοιάτες

Ο κόσμος της Ομόνοιας θα δηλώσει μαζικά το «παρών» του απόψε στο ΓΣΠ. Το 3-0 του «Αλφαμέγα» έφερε ενθουσιασμό στους Ομονοιάτες που θα πρασινίσουν τις εξέδρες για να σπρώξουν την ομάδα στην πρόκριση στον τελικό. Είναι ξεκάθαρο πως στο μυαλό του κόσμου το παιχνίδι είναι στο 0-0. Γι΄αυτό και θεωρούν ότι η στήριξη τους από τις κερκίδες πρέπει να είναι μαζική.