Ο «Ντέβι» καλωσόρισε Καβάνι με Παρί-ΑΠΟΕΛ
Δημοσιευτηκε:
Δηλωμένος... και φανατικός οπαδός της Μπόκα Τζούνιορς ο Τόμας Ντε Βινσέντι, δεν θα μπορούσε να μην χαρεί με τη μεταγραφή του Έντινσον Καβάνι στην ομάδα της πατρίδας του.
Ο Αργεντινός πρώην παίχτης του ΑΠΟΕΛ (2014-16, 2018-22) και μέχρι πρόσφατα της Λαμίας, καλωσόρισε τον Ουρουγουανό επιθετικό με ανάρτησή του στα social media.
Μάλιστα, ο «Ντέβι» χρησιμοποίησε φωτογραφία τους από τον αγώνα του ΑΠΟΕΛ με την Παρί στο «Παρκ ντε Πρενς» στις 5 Νοεμβρίου 2014, για τη φάση των ομίλων του Champions League.
«Καλωσόρισες στην Μπόκα Τζούνιορς Καβάνι» έγραψε ο 34χρονος μεσοεπιθετικός.
Bienvenido a @BocaJrsOficial @ECavaniOfficial 🇸🇪 🧉 pic.twitter.com/SAMxDDsBsz
— Tomás De Vincenti (@TomasDevi) July 29, 2023
