Πήγαν Κυπερούντα
Δημοσιευτηκε:
Επισκέψεις από τα διοικητικά στελέχη της ομάδας είχε η αποστολή της Ανόρθωσης στην Κυπερούντα.
Όπως ενημέρωσε η ομάδα της Αμμοχώστου ο πρόεδρος, Ανδρέας Σάντης και ο αναπληρωτής πρόεδρος, Αντρέας Αντρέου παρακολούθησαν την απογευματινή προπόνηση.
Στην Κυπερούντα βρέθηκαν ο Πρόεδρος κ. Ανδρέας Σάντης και ο Αναπληρωτής Πρόεδρος κ. Αντρέας Αντρέου της ομάδας μας όπου και παρακολούθησαν την απογευματινή προπόνηση. #anorthosisfc #preseason pic.twitter.com/O97WY9xZnE
— Anorthosis Famagusta FC (@anorthosisfc) July 13, 2023
