Πήγαν Κυπερούντα

Δημοσιευτηκε:

Πήγαν Κυπερούντα

Επισκέψεις από τα διοικητικά στελέχη της ομάδας είχε η αποστολή της Ανόρθωσης στην Κυπερούντα.

Όπως ενημέρωσε η ομάδα της Αμμοχώστου ο πρόεδρος, Ανδρέας Σάντης και ο αναπληρωτής πρόεδρος, Αντρέας Αντρέου παρακολούθησαν την απογευματινή προπόνηση.