Το «Ευχαριστώ» του Άρη

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Το «Ευχαριστώ» του Άρη

 

Η ομάδα του Άρη ευχαριστεί όσους ανέδειξαν την ομάδα μετά την ιστορική τους νίκη σε Ευρωπαϊκή διοργάνωση, κόντρα στην Νέφτσι Μπακού.

Η ανάρτηση του Άρη:

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πολυάριθμους οπαδούς μας, τους βετεράνους, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλους ενδιαφερόμενους που ανέδειξαν την ιστορική μας νίκη κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών.

Εκτιμούμε ιδιαίτερα αυτά τα καλά λόγια»

 

Κατηγορίες