Tι έκαναν άραγε στον άνθρωπο;
Δημοσιευτηκε:
Αυτό που δήλωσε ο τερματοφύλακας Ζοέ Μολ σε ιστοσελίδα της Ελβετίας για το κυπριακό ποδόσφαιρο, δεν έχει προηγούμενο: «Ως ποδοσφαιριστής, έχανα όλο και περισσότερο τη χαρά μου. Το ποδόσφαιρο στην Κύπρο είναι δηλητηριασμένο ώς το κόκκαλο, δεν μπορούσα να ταυτιστώ άλλο μαζί του…».
Αυτά είπε μεταξύ άλλων ο πρώην τερματοφύλακας του Ολυμπιακού και κάθομαι, σκέφτομαι και διερωτώμαι, τι να έχουν κάνει άραγε στον άνθρωπο για να νιώθει τόσο άσχημα για το ποδοσφαιρό μας. Και μη μου πείτε τώρα ότι τίποτα δεν του έκαναν, γιατί θα θυμώσω και θα αρχίσω να χύνω δηλητήριο!
ΚΟΠΙΣ
