Και τότε υπήρχε ζέστη
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Με λύπη παρατηρώ όλο και περισσότερες ομάδες να επιλέγουν το εξωτερικό για την προετοιμασία τους. Δεν λέω, πιο καλές οι καιρικές συνθήκες, ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Όμως, πριν μία διετία αλλά και πέρσι, που ο κορωνοϊός ήταν πρόβλημα για τις ταξιδιωτικές μετακινήσεις, μία χαρά ήταν οι εγκαταστάσεις στα βουνά και μία χαρά βολευτήκατε. Και τότε υπήρχε μπόλικη ζέστη.
Επιπρόσθετα, ήταν χωρίς αμφιβολία και λιγότερο το κόστος. Φυσικά επιβάλλεται και οι περιοχές που έχουν τα γήπεδα στα ορεινά να επενδύσουν περισσότερο για να κάνουν πιο ελκυστικά τα προπονητικά κέντρα, ώστε να μπορούν να πείσουν τις ομάδες να μείνουν εντός των... τειχών.
Kρίστοφερ
