Τετάρτη... τετράδας!
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Εντάξει, όταν είσαι οπαδός της λαοφιλέστερης ομάδας του πλανήτη, δεν μπορείς να πανηγυρίζεις γιατί με μια νίκη μπαίνεις τετράδα.
Μπορείς όμως να είσαι πολύ περήφανος και ικανοποιημένος για την πορεία της ομάδας σου μετά το «restart».
Να μην ξεχνάμε ότι η Γιουνάιτεντ ήταν από όλους ξεγραμμένη από ένα σημείο της σεζόν και μετά. Και όταν λέμε από όλους, ακόμα και από εμάς τους οπαδούς της!
Τετάρτη βράδυ (20:00, Cytavision), φίλοι «κόκκινοι διάβολοι», κερδίζουμε τη Γουέστ Χαμ, μπαίνουμε τετράδα και μένει ένα τελευταίο βήμα, στο παιχνίδι με τη Λέστερ την Κυριακή, για να επιστρέψουμε στο Champions League!
Εκεί που κάθε χρόνο ο ιστορικός αυτός σύλλογος οφείλει να βρίσκεται.
Μάριος Χατζηστυλλής
