Εμείς τώρα γελάμε ή κλαίμε;
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Δεν θα μας πείσει ποτέ και κανείς πως η φετινή ποδοσφαιρική σεζόν στην Κύπρο ήταν εντελώς αδύνατο να συνεχιστεί.
Δεχόμαστε όμως και την αντίθετη άποψη και κυρίως το επιχείρημα της υψηλής θερμοκρασίας. Όχι πως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο (ακόμα και τον Ιούνιο) που οι ομάδες μας αγωνίζονται στην Ευρώπη κανονίζαμε τα ματς σε καμιά άλλη χώρα, ουδέτερη και πιο δροσερή...
Κατά τα άλλα, εμείς τα ακυρώσαμε όλα λόγω αυξημένου κινδύνου, έχοντας πια μηδενικά κρούσματα!
Την ίδια στιγμή, στη Σερβία, όπου οι κλιματολογικές συνθήκες είναι οι ίδιες και τα κρούσματα δεν είναι μηδενικά, όχι μόνο επιστρέφουν, αλλά το κάνουν και με κόσμο στις κερκίδες!
Και έχουμε την απορία, εμείς τώρα πρέπει να γελάμε με τους Σέρβους ή να κλαίμε για το ποιοι και πώς αποφασίζουν για το δικό μας ποδόσφαιρο;
