Θερμική και ΚΟΑ...

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Θερμική και ΚΟΑ...

Πολύ σωστή ενέργεια να τοποθετηθεί θερμική κάμερα στα γραφεία του ΚΟΑ. Είπαμε πολλές φορές, ο κορωνοϊός δεν σηκώνει αστεία.

Όμως, για να είναι όλος ο κόσμος καλυμμένος, καλό θα ήταν η κάμερα να τοποθετηθεί στην είσοδο των γραφείων και όχι έξω από τα γραφεία των μεγάλων.

Είπαμε, σε αυτή την υπόθεση είναι όλοι όσοι. Άντε από αύριο, κάτω στην είσοδο, παρακαλώ!

Κατηγορίες