Θερμική και ΚΟΑ...
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Πολύ σωστή ενέργεια να τοποθετηθεί θερμική κάμερα στα γραφεία του ΚΟΑ. Είπαμε πολλές φορές, ο κορωνοϊός δεν σηκώνει αστεία.
Όμως, για να είναι όλος ο κόσμος καλυμμένος, καλό θα ήταν η κάμερα να τοποθετηθεί στην είσοδο των γραφείων και όχι έξω από τα γραφεία των μεγάλων.
Είπαμε, σε αυτή την υπόθεση είναι όλοι όσοι. Άντε από αύριο, κάτω στην είσοδο, παρακαλώ!
