Ό,τι ζητήσουν, το παίρνουν…

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ό,τι ζητήσουν, το παίρνουν…

Η απόφαση για αύξηση των ξένων από πέντε σε επτά είναι μία ακόμα απόδειξη πως ό,τι ζητήσουν τα σωματεία από την ΚΟΠ το παίρνουν και ας την κατηγορούν κατά καιρούς για τα πεπραγμένα της βγάζοντας ανακοινώσεις.

Η ομοσπονδία δεν τους χαλάει χατίρι και το είδαμε και κατά την περίοδο της πανδημίας, με την απόφαση για αύξηση των ομάδων από 12 σε 14, μία κίνηση που ήταν εντελώς... άκυρη.

Και το χειρότερο είναι πως αυτοί που αποφασίζουν βάζουν μπροστά την πανδημία ως δικαιολογία. Δεν μας κοροϊδεύετε κύριοι. Τους ίδιους σας τους εαυτούς κοροϊδεύετε καθώς ο κόσμος ήδη έχει καταλάβει πολλά πράγματα. Η προκατάληψη δεν θα εξαλειφθεί ποτέ αν δεν γίνουν κινήσεις που θα κάνουν τον φίλαθλο κόσμο να αντιληφθεί πως κάτι καλό γίνεται. Μέχρι τότε, «κρύψετε να περάσουμε».

Κατηγορίες